W naszym gabinecie stomatologicznym Dental Live doświadczeni dentyści zadbają o Twoje zęby!

Dental Live

Szukasz dobrego dentysty lub ortodonty? Współpracujemy z doświadczonymi specjalistami, którzy korzystają z nowoczesnych technik leczenia zębów.

Dental Live to wyjątkowe miejsce, w którym kompleksowo zajmujemy się leczeniem zębów. Nasz gabinet stomatologiczny wyposażyliśmy w nowoczesne urządzenia, dzięki którym możemy leczyć nawet najbardziej skomplikowane przypadki. Przed rozpoczęciem leczenia poznajemy potrzeby pacjenta oraz omawiamy szczegółowy plan leczenia. Nasza higienista, przeprowadza instruktaże szczotkowania oraz nitkowania. Współpracujemy z dobrym ortodontą, który jest specjalistą w dziedzinie ortodoncji.

Profilaktyka

Rola profilaktyki zębów jest niezwykle ważna. Pomaga w zachowaniu pięknego i zdrowego uśmiechu. Zapraszamy na spotkanie z naszą higienistką, która przeprowadza szczegółowy instruktaż ze szczotkowania i nitkowania zębów.

Diagnostyka

Przeprowadzamy dokładną diagnostykę zębów, dzięki temu możemy zaproponować pacjentom najlepszy wariant leczenia. Gabinety wyposażone są w nowoczesne aparaty rentgenowskie, dzięki temu nasze diagnozy są trafne.

Stomatologia zachowawcza

W naszym gabinecie stomatologicznym leczymy zęby bez bólu. Podczas zabiegów stosujemy skuteczne znieczulenie. Jeśli szukasz dobrego dentysty dla swojego dziecka, znajdziesz go u nas. Nasz gabinet jest przyjazny małym pacjentom.

Endodoncja

Wykonujemy profesjonalne leczenie kanałowe przy użyciu mikroskopu, dzięki temu możemy leczyć nawet najbardziej skomplikowane przypadki. Bezboleśnie usuwamy miazgę oraz oczyszczamy kanały z bakterii.

Wybielanie

Znamy skuteczne metody wybielania zębów! Dzięki nim, Twój uśmiech będzie zachwycał! Zapraszamy do gabinetu stomatologicznego na konsulatacje dotyczące wyboru odpowiedniego wariantu wybierania!

Okluzja

Leczymy wady zgryzu u dorosłych i dzieci. Jeśli potrzebujesz dobrego ortodonty, zapraszamy na wizytę do naszego gabinetu stomatologicznego. Podczas konsultacji nasz specjalista, omówi cały proces leczenia oraz odpowie na wszystkie pytania.

Chirurgia i implanty

Wykonujemy pełen zakres usług z zakresu chirurgii stomatologicznej, współpracujemy z doskonałym chirurgiem z wieloletnią praktyką. Zabiegi są bezbolesne, wykonywane w znieczuleniu miejscowym.

Protetyka

Zajmujemy się profesjonalną protetyką, przy użyciu nowoczesnych metod pomagamy odbudować lub odtworzyć brakujące zęby.

Poszukujesz dobrego stomatologa w Radomiu?

Odwiedź nasz gabinet stomatologiczny!

Od początku istnienia Dental Live, stawiamy na wysoką jakość świadczonych usług oraz indywidualne podejście do problemów, z jakimi zgłaszają się do nas pacjenci. Przed rozpoczęciem leczenia, rozpoznajemy potrzeby pacjenta, rozwiewamy jego wątpliwości oraz odpowiadamy na wszystkie pytania. Dzielimy się wiedzą dotyczącą tematu zdrowia jamy ustnej, a w naszym gabinecie pracuje znakomita higienistka. Każdy pacjent współuczestniczy w decyzjach dotyczących leczenia i jego planowania. Leczymy bez bólu, dlatego z naszych usług korzystają nawet ci, którzy odczuwają lęk przed wizytą u dentysty.

Jeśli zauważyłeś u siebie którykolwiek z tych objawów, koniecznie zgłoś się do dentysty, aby nie stracić zębów!

Oznaki i objawy choroby okluzyjnej:

- zgrzytanie zębami,
- starte zęby,
- zęby wychylające się do przodu,
- powstawanie przerw między zębami,
- uczucie napiętych mięśni twarzy,
- bóle głowy,
- przeskakiwanie i trzaski w stawieni skroniowo-żuchwowym,
- kruszące się zęby.

Co nas wyróżnia?

Wysoka jakość świadczonych usług

Indywidualne podejście do pacjenta

DENTAL- LIVE

Wiedza na temat zdrowia jamy ustnej

Opinie klientów

• “Bardzo dobry gabinet. Polecam. Pełne zaangażowanie i profesjonalne podejście do pacjenta.”

Elżbieta

• “Leczenie zębów w Dental-Live to super doświadczenie. Do tej pory jeszcze nigdy nie mogłem na żywo oglądać tego co właściwie dentysta robi z moimi zębami. Dzięki temu gabinetowi to się zmieniło. Nie dość, że nowocześnie to jeszcze bezboleśnie.”

Rafał

Szukasz dobrego dentysty w Radomiu? Zapraszamy do gabinetu stomatologicznego Dental Live!

Zadzwoń do nas

Napisz e-mail